viernes, 3 de marzo de 2017

Ţie, bărbatul vieţii mele.


În ochii mei se-aprindea zarea
când glasul cristalin îl auzeam;
copil vei fi mereu și-mbrătiarea
mea va fi ca floarea de pe ram.

Astăzi bărbat ce viața o trăiește,
mâine părinte poate tu vei fii...
trăiește clipa: fii fericit,iubește
și să te bucuri alături de copii.
 
Poate că vremile se schimbă...
iubirile se duc și iarăși vin;
dar amintirile mereu te plimbă
prin timpuri ce nu mai revin.

Voi fi și eu o amintire poate;
se schimbă tot...poate și lumea
însă iubirea, nu te va scoate
din viața și din ființa mea.



 Dida Diana Cioponea.

 Dedicație fiului meu, bărbatul cel mai important din viața mea.


https://youtu.be/IXrvoq434Zo

2 comentarios:

  1. Te iubesca mama si multumesc pentru tot ce esti si ce faci,multumesc pentru cuvintele frumoase, faptele si iubirea neconditionata pe care doar o mama o poate purta.sa ne traiesti mult,sanatoasa si alaturi.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Abia acum am gasit comentariul. ;) Cuvintele tale fac cat o lume-ntreaga! Fericirea si iubirea mea sunteti voi,fara rezerve si diferente. Te iubeste mami si tu stii ca viata mea va apartine din clipa cand ati venit pe lume. <3 <3

      Eliminar