domingo, 9 de abril de 2017

Fii tu...

Fotografia postată de Dida Diana Cioponea.

Fii tu...boema lumină răsărită 
în visele dintre dorinţi şi lacrimi,                             nu flacăra din suflet chinuită,
deasupra mării mele de patimi.

Fii tu...în neputinţa mea, puterea
de a alerga către luceafăr,
când gândul orb înlănţuieşte vrerea
de-a te iubi...să nu mai sufăr.

Fii tu...un ochi de cer peste artere,
ce-mi luminează picurul de viaţă
închis şi îngheţat între zăbrele,
topindu-se pe rug în dimineaţă.

Fii tu...cetatea mea cu turnuri mii,
se năruie atunci când timpul doarme
şi calc pe jarul zilelor pustii,
alerg spre tine...de tine mi-este foame.

Fii tu...când soarta-mi este o povară
pe temelia lumii construită;
în lacrima iubirii mele ea rodeşte,
cu rădăcini adânci de criptofită.

Fii tu...în oaza mea de frământare,
si-adună-mi suspinele-n potir;


să le arunci cu noaptea-n mare,
să-l umpli cu stropul sfânt de mir.

Dida Diana Cioponea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario