domingo, 9 de abril de 2017

E-atât de lungă despărțirea


Fotografia postată de Dida Diana Cioponea.

Ferestrele-mi ard ochii
iar drumu-mi strigă pașii...
roua-mi udă poale de rochii 
când marea-și număra luntrașii.

Un cântec de dragoste se-aude
în noaptea când iubesc nebunii
și-n acorduri calde de prelude
parcă se-aud toate spusele lumii.

Un dor nebun îmi fură iar zorii
și cerul în față-mi se deschide;
păsări cu-aripi de vânt alungă norii
și-n pliscuri se zbat seranide.

La geamul aburit te aștept
și nopțile-atât de lungi îmi par!
singurătatea nu mai pot s-accept
căci așteptarea parcă mi-e gropar.

E-atât de lungă despărțirea,
de parcă eternul clopotele bate;
am îngropat în primăveri iubirea
și-n suflet mi-este mănăstirea.

Dida Diana Cioponea.


Drepturi de autor rezervate.
Sursa foto: Net.
Prelude=A-și încerca vocea sau instrumentul
înainte de execuția unei bucăți muzicale
seranide=specie de pesti marini ce traiesc aproape de stanci.

No hay comentarios:

Publicar un comentario