viernes, 29 de enero de 2016

Viata nu e numai roz.

Frida Gustavsson for Cover Magazine by Noam Griegst
Sperante-n rasarituri roz
si visuri adunate
in flori de papadii
ce-mi umpleau
lumea mea curioasa,
s-au topit printre
norii argintii
ai sufletului tau.
Zburam precum o pasare
ce vrea sa evadeze
din cotidianul necotidian,
sa-mi caut locul meu
deasupra lumii.
Te cautam precum
un orb...o litera
ascunsa-ntre cuvinte
ce mangaia auzul
aproape surd
de prea inaltii decibeli
ce mint c-o muzica divina.
Dormeai ascuns
in amintiri cu palma
pe obrazul meu...
Eu, ma pierdeam
in rozul vietii
privindu-te cum dormi
si n-as fi vrut
sa ma mai trezesc.
Doar soapta diminetii
imi spunea: "trezeste-te!
Viata nu e numai roz.'

Dida Diana Cioponea.
Sperante-n rasarituri roz
si visuri adunate
in flori de papadii
ce-mi umpleau
lumea mea curioasa,
s-au topit printre
norii argintii
ai sufletului tau.
Zburam precum o pasare
ce vrea sa evadeze
din cotidianul necotidian,
sa-mi caut locul meu
deasupra lumii.
Te cautam precum
un orb...o litera
ascunsa-ntre cuvinte
ce mangaia auzul
aproape surd
de prea inaltii decibeli
ce mint c-o muzica divina.
Dormeai ascuns
in amintiri cu palma
pe obrazul meu...
Eu, ma pierdeam
in rozul vietii
privindu-te cum dormi
si n-as fi vrut
sa ma mai trezesc.
Doar soapta diminetii
imi spunea: "trezeste-te!
Viata nu e numai roz.'

Dida Diana Cioponea.
Sperante-n rasarituri roz
si visuri adunate
in flori de papadii
ce-mi umpleau
lumea mea curioasa,
s-au topit printre
norii argintii
ai sufletului tau.
Zburam precum o pasare
ce vrea sa evadeze
din cotidianul necotidian,
sa-mi caut locul meu
deasupra lumii.
Te cautam precum
un orb...o litera
ascunsa-ntre cuvinte
ce mangaia auzul
aproape surd
de prea inaltii decibeli
ce mint c-o muzica divina.
Dormeai ascuns
in amintiri cu palma
pe obrazul meu...
Eu, ma pierdeam
in rozul vietii
privindu-te cum dormi
si n-as fi vrut
sa ma mai trezesc.
Doar soapta diminetii
imi spunea: "trezeste-te!
Viata nu e numai roz.'

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario