viernes, 29 de enero de 2016

De ziua țării mele...

 
LA MULȚI ANI ROMÂNI
LA MULȚI ANI ROMÂNIA!

Scriu cu penelul înmuiat în lacrimi
epistolă țării cea mai bogată-n datini
și vreau să pictez pe tricolor o floare
pentru că iubirea pentru ea nu moare!
Păstrez în ochi, culori de tricolor
și stima o păstrez, pentru al meu popor.
în pragul casei mele dezrădăcinate,
nu uit s-aștern, o listă cu bucate
ce vine din strămoși cu bucurie
și le așez la masa mea pe farfurie.
Chiar dacă simt că umerii mi-s grei,
de ziua ei, trimit azi porumbei
- să fie liniște, bogăție, pace
și fericiți copiii hora să o joace.
în strai de flori și-n inimi bucurie,
românilor viața frumoasă să le fie!
Cunună de cleștar pe fruntea țării
aș vrea să pun, că n-am s-o dau uitării;
că-n vene-mi curge sânge românesc
și tot româncă sunt, oriunde eu trăiesc.

Dida Diana Cioponea

https://www.facebook.com/muzirom/videos/1674400372829163/

No hay comentarios:

Publicar un comentario