domingo, 26 de abril de 2015

Suflet pierdut între ruine .


Cine ești azi și un' te duci,
suflete, pierdut între ruine?
cărarea pe care o apuci,
greșită e...și plină de suspine.

Învață-mă să pot iubi cuvântul
dor...ce strigă înlăuntrul meu...
ascultă-mi strigătul și vântul
te va purta spre roșu curcubeu.

Ridică-mă din țărâna întinată;
ridică-mă te rog și mă mângâie
ca pe o floare-n palma-ți așezată;
nu îmi strivi iubirea sub călcâie!

Ridică-mi cruci de crizanteme
între ruine de trădări și dileme
să nu mă pierd printre mareme,
ca sufletul meu pierdut iar geme.

În bezna-ndepărtată ce mă pierde
printre ruina vieții dezmembrată,
aprinde-mi flacăra iubirii care arde...
salvează-mi azi, inima franjurata.

Când între zile lumina iar se cerne
și norii de dureri iar se descărcă,
eu la picioare inima îmi voi așterne
să mi-o salvezi ca Noe...într-o barcă.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario