lunes, 16 de febrero de 2015

PENTRU CĂ-MI EȘTI... LA MULTI ANI FERICITI CHRISS!!!


Când mânuța ta mi-a atins
pentru prima data obrazul,
în suflet cu bucurie tu mi-ai nins
și am uitat ce e necazul.
Și primii pași când ai făcut
un soare-n suflet mi-a răsărit
și-n viață seninul meu tăcut
s-a ridicat pe cer adeverit.
În prima vorbă ce-ai rostit,
cuvântului mama luciri de stea
ai dat, și parcă vântul mi-a șoptit
că tu vei fi mereu lumina mea.
Ești ca o briză ce adie
în sufletu-mi prea plin
mi-ești muzică și poezie...
și mierea din paharul cu pelin.
Să nu te schimbi...rămâi cum ești!
un om integru,cald și bun;
pentru că-ți sunt,pentru că-mi ești,
răsăritul.., până când eu apun.
Dida Diana Cioponea!
Te iubesc sufletelul meu frumos !

Dida Diana Cioponea.
Pentru fiul meu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario