lunes, 16 de febrero de 2015

Când vor plânge maci.



Mă voi opri la țărmul vieții mele
să număr pescărușii -n zborul lin...
iubirea mea pierdută printre stele,
de m-o-mbia să gust o cupă cu pelin,

Voi ocoli amarul din licoarea verde
și-am să învăț să zbor înalt ca ei...
că doar așa iubirea-mi nu se pierde
nici când la tâmple înflori-vor ghiocei.

N-am să-ncetez nici cântecul de mierle
să îl ascult,chiar de iubirea s-a pierdut;
din portativul mării voi culege perle
și-am să le pun pe fila albă din trecut.

Când în adâncul inimii vor plânge maci
și țărmul va-nceta să mă primească,
voi încuia în mare trupul...tu să taci -
s-aprinzi un far...lumina să mă învelească.

Iar în adâncuri de voi înceta să scriu
epistole ce ți le-am scris cu viața,
să știi, că mi-am găsit și un sicriu
să dorm si nu-ți mai scriu prefața.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario