lunes, 8 de diciembre de 2014

Ridică-mă din cețuri.


 Ridica-mă, când sufletul îmi plânge
 și când necazul greu mă-ncearcă...
 eu sunt aici...tu vreau să îmi fi arcă
 vino cu mine și-n brațe tu mă strânge.
 
 Ridică-mă, când cad și genunchii-s rupți
 de-atâta rugă...fă-mă să calc pe mare
 să simt că ești cu mine și pentru mine lupți;
 ridică-mă...cu-o caldă-mbratisare.
 
 Ridică-mă, când setea mă doboară
 și dă-mi să beau din lacrima uimită;
 să știu că ești cu mine a câta mia oară
 cuvântul să-mi asculți și să mă simt iubită.
 
 Ridică-mă, când briza mă trage în adânc...
 și-atunci când foamea, viața îmi cioplește;
 pe umeri mă ridică și dă-mi ca să mănânc
 din mărul inocenței...cu mine tu, prânzește.
 
 Ridică-mă de vrei, când noaptea curge
 spre infinit, pe altarul plin de dor...
 patetică chemare a vieții demiurge,
 să mi-o așterni în cale, ca zborul de condor
 
 Ridică-mă, la ceruri, pe vârfuri să pășesc
 și umeri să-ți închin cu sărutări divine...
 atunci tu ai să simți cât pot eu să iubesc;
 ridică-mă din cețuri și am să fiu cu tine.
 
 Dida Diana Cioponea.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario