domingo, 23 de noviembre de 2014

Floare de spin


  Nu m-am născut să fiu o floare...
 și nici un fulg de nea, să fiu topit;
 dar cum de m-am născut eu oare
 ființă, nu rază de soare la zenit?
 
 Nu m-am născut să fiu un spin!
 dar florile îmi fac cunună
 și mă amețesc...lăsând suspin,
 în nopțile târzii fără de lună.
 
 Floare de spin ce astăzi stai plecată
 peste fântâni cu lacrime ce dor...
 lasă-ți parfumul în vaza alterată
 a lacrimilor mele, din râul inodor.
 
 Eu, nu aș înflori din spini fără culori,
 în veșnicia rănii care geme-ntr-una!
 te-aș recunoaște, de parc-am fi surori ,
 în astrul trist, ce nu e cununat cu luna.
 
 Făptura mi-aș spăla,  în râu de polimer
 și m-aș usca, pe catafalc de piatră...
 floare de spin de-aș fi, un suflet efemer, 
 să pot să vindec, o lume... egolatră.
 
 Dida Diana Cioponea.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario