domingo, 23 de noviembre de 2014

Vis fără sfârșit


 Se ascund azi,clipele-ntre ziduri
 ce tainic, cresc la margini de zări...
 frunze rătăcite-n tainice chemări
 plutesc pe-ale pământului riduri.
 
 Șoptește noaptea un vals tăcut
 când frunze arămii și-obtuze
 cad lin in ploi de sărut pe buze,
 lipindu-se șoptit și acut.
 
 În secunda stearpă, tăcerea
 ascunde bolnav, idei și cuvinte
 și-n zgomot de frunze mă minte,
 că toamna-și lungește șederea.
 
 Sfâșietoare lumini, stau ascunse
 în trunchiul cuminte de stejar
 și-mi pun iar sufletul pe jar,
 când valsul în inimă-mi pătrunse.

 M-agăț de brațul noptii în dans
 și m-abonez la ziua care vine,
 ca să trec iar puntea cu suspine,
 spre ziua ce-așteaptă în suspans.
 
 Mă depărtez, cu pasul răvășit,
 la marginea nopții cea hoinară
 și nu vreau să știu a câta oară,
 mă legăn într-un vis fără sfârșit.
 
 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario