martes, 28 de octubre de 2014

Tu și eu...

Tu și eu... 
  
 Poate o imagine  
 să-ți spună sute de cuvinte 
 dar nu-ți vor spune 
 cum eu`pot să-ți șoptesc 
 ce-ar trebui să ști. 
 Când chipul meu 
 va ști s-arate cerul, 
 tu caută păsările  
 ce mi se-oglindesc în ochi... 
 poate un pom să facă frunze... 
 dar eu pot mult mai mult! 
 Pot să foșnesc  
 iubirea mea din suflet, 
 când vântul iubirii tale 
 în păru-mi odihnește. 
 Dacă ți-aș fi eu marea... 
 să te reverși în mine 
 precum un râu  
 în anotimpul cald, 
 aș susura iubirea  
 cu tine-n fiecare zi 
 și drumul printre pietre, 
 mai limpede ne-ar fi. 
 Dacă Pământul ar înceta rotirea, 
 am deveni un zbor spre infinit... 
 doar tu...și eu... 
 vom trăi nemurirea. 
  
 Dida Diana Cioponea.

Poate o imagine
să-ți spună sute de cuvinte
dar nu-ți vor spune
cum eu`pot să-ți șoptesc
ce-ar trebui să ști.
Când chipul meu
va ști s-arate cerul,
tu caută păsările
ce mi se-oglindesc în ochi...
poate un pom să facă frunze...
dar eu pot mult mai mult!
Pot să foșnesc
iubirea mea din suflet,
când vântul iubirii tale
în păru-mi odihnește.
Dacă ți-aș fi eu marea...
să te reverși în mine
precum un râu
în anotimpul cald,
aș susura iubirea
cu tine-n fiecare zi
și drumul printre pietre,
mai limpede ne-ar fi.
Dacă Pământul ar înceta rotirea,
am deveni un zbor spre infinit...
doar tu...și eu...
vom trăi nemurirea. 


Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario