martes, 12 de agosto de 2014

**VINO, MAI AVEM VREME...**

Fotografie: **VINO, MAI AVEM VREME...** 

 Îmi șoptește o floare la ureche 
 că porțile iubirii s-au închis 
 când cerul este gri deschis, 
 și-mi dăruie petalele pereche. 
  
 De te-aș vedea măcar, o clipă; 
 să-mi hrănesc iluzia cu tine, 
 atunci, iubite mi-ar fi bine 
 și aș pluti pe-a visului aripă. 
  
 Miros de nebunie se-așază pe frunte 
 și caut iar sub voal de șoapte, 
 stelele mii ce-mi cântă-n noapte, 
 că vii să-mi dai iubire, cât un munte. 
  
 Suspinul frunzei îmi spune că dorul, 
 te cheamă și te alungă iar... 
 dar știu că orizontul liniar, 
 se umple de strigăte ce își iau zborul... 
  
 Te chem...când tulburate gânduri, 
 se-așază pe rând, ca să te cheme 
 ...vino, vino iubite, mai avem vreme 
 să iubim...anii se duc, rânduri...rânduri! 
  
 Dida Diana Cioponea.
Îmi șoptește o floare la ureche
că porțile iubirii s-au închis
când cerul este gri deschis,
și-mi dăruie petalele pereche.

De te-aș vedea măcar, o clipă;
să-mi hrănesc iluzia cu tine,
atunci, iubite mi-ar fi bine
și aș pluti pe-a visului aripă.

Miros de nebunie se-așază pe frunte
și caut iar sub voal de șoapte,
stelele mii ce-mi cântă-n noapte,
că vii să-mi dai iubire, cât un munte.

Suspinul frunzei îmi spune că dorul,
te cheamă și te alungă iar...
dar știu că orizontul liniar,
se umple de strigăte ce își iau zborul...

Te chem...când tulburate gânduri,
se-așază pe rând, ca să te cheme
...vino, vino iubite, mai avem vreme
să iubim...anii se duc, rânduri...rânduri!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario