martes, 12 de agosto de 2014

Suflet stingher

Fotografie: **SINTAGMĂ ȘI MISTER.** 
  
 M-am născut, un suflet stingher 
 când apusul striga Luna 
 și de atunci îți caut într-una, 
 iubirea, ascunsă-ntr-un ungher. 
  
 Am șoptit suspinului să tacă... 
 s-aștepte...anii să-i alunge 
 și dacă iubirea mea n-ajunge, 
 la mal de gând, tăcerea ta să zacă. 
  
 Am ferecat clepsidre cu lăcate, 
 iar timpul, l-am mințit că zac... 
 și te-am sorbit ca pe "prozac" 
 să mă tot zbat în hău de șoapte. 
  
 M-aș face azi, un râu de magmă; 
 să ard în sufletu-ți, mocnit
 să urli, precum un răstignit... 
 iubirea, să o simți ca o sintagmă. 
  
 Pe brațul stâng, de-ți desenam Luna... 
 pe piept, privirea-mi plină de mister, 
 te-aș fi torturat...ca să rămâi stingher, 
 precum sunt eu... dintotdeauna. 
  
 Dida Diana Cioponea.

M-am născut, un suflet stingher
când apusul roșu striga Luna...
și de atunci îți caut într-una,
iubirea, ascunsă-ntr-un ungher.

Eu am șoptit suspinului să tacă...
s-aștepte...anii să-i alunge
și dacă iubirea mea n-ajunge,
la mal de gând, tăcerea ta să zacă.

Am ferecat clepsidre cu lăcate
în inimă, căci timpul l-am mințit;
mi te-ai  înfipt ca la lama de cuțit
și mă tot zbat în hăul plin de șoapte.

Dac-aș fi fost un râu incins de magmă,
aș fi ars în sufletu-ți, mocnit...
ai fi urlat, precum un răstignit;
și mi-ai fi scris iubirea in sintagmă.

Pe brațul stâng, de-ți desenam Luna...
pe piept, privirea-mi plină de mister,
te-aș fi torturat...ca să rămâi stingher,
rănit, precum sunt eu... dintotdeauna.

Dida Diana Cioponea.


No hay comentarios:

Publicar un comentario