martes, 12 de agosto de 2014

**DE CE-AI PLECAT? **

Fotografie: DE CE-AI PLECAT? 
  
 La poarta vieții, pas cu pas ivită 
 se-apropia iubirea ce semăna a mâine 
 o speranță chemată să mintă, 
 să muște mângâierea ca un câine 
  
 În visele în care noi am rătăcit 
 m-am zbuciumat, în sufletul meu mic, 
 și am sorbit durerea mea tacit 
 crezând că tăcerea nu-mi face nimic. 
  
 Ca o furtună ai măturat de jos în sus- 
 și te-ai abătut tacit din calea iubirii... 
 - cuvântul dor... ce nu s-a mai spus, 
 l-ai aruncat in vise, pe calea rătăcirii. 
  
 De căutai...găseai în sufletul meu, 
 petale de timp pierdute în van... 
 de ce-ai plecat? Mă-ntreb mereu; 
 cuvântul iubire, a fost un paravan? 
  
 O ușă închisă, când iubirea moare, 
 o iubire menită a noastră să fie, 
 și-o speranță închisă-n zăvoare 
 de-o viață rămasă de tine, pustie. 
  
 Dida Diana Cioponea.
La poarta vieții, pas cu pas ivită
se-apropia iubirea ce semăna a mâine
o speranță chemată să mintă,
să muște mângâierea ca un câine

În visele în care noi am rătăcit
m-am zbuciumat, în sufletul meu mic,
și am sorbit durerea mea tacit
crezând că tăcerea nu-mi face nimic.

Ca o furtună ai măturat de jos în sus-
și te-ai abătut tacit din calea iubirii...
- cuvântul dor... ce nu s-a mai spus,
l-ai aruncat in vise, pe calea rătăcirii.

De căutai...găseai în sufletul meu,
petale de timp pierdute în van...
de ce-ai plecat? Mă-ntreb mereu;
cuvântul iubire, a fost un paravan?

O ușă închisă, când iubirea moare,
o iubire menită a noastră să fie,
și-o speranță închisă-n zăvoare
de-o viață rămasă de tine, pustie.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario