martes, 12 de agosto de 2014

**TOANE...**

Fotografie: **TOANE...** 
  
 Am cuprins în brațe, 
  o rază de luceafăr... 
 Abia sclipea sub norii grei; 
 Mă încălzea ca un iubit 
 și parcă-n brațe mă ținea. 
 N-am avut de ales!  
 Trădam și eu, trădarea ta 
 și- n noaptea rece, 
 tânjam după iubire. 
 Te căutam în patul gol 
 și împărțeam suspinele cu luna, 
 în așteptarea nesperată... 
 Toane de femeie neiubită, 
 vise ne-mplinite 
 și speranțe deșarte. 
 De ce...toane? 
 Pentru că toate avem 
 pretenții burgheze 
 sau așteptări, 
 când credem că în iubire, 
 toți avem drepturi  
 și încălcăm  legi. 
 Legi nescrise sau... 
 votate în "Camera Trădărilor", 
 pentru că, pentru unii și iubirea e... 
 o toană. 
  
 Dida Diana Cioponea. 
  
 Sursa foto-net.
Am cuprins în brațe,
o rază de luceafăr...
Abia sclipea sub norii grei;
Mă încălzea ca un iubit
și parcă-n brațe mă ținea.
N-am avut de ales!
Trădam și eu, trădarea ta
și- n noaptea rece,
tânjam după iubire.
Te căutam în patul gol
și împărțeam suspinele cu luna,
în așteptarea nesperată...
Toane de femeie neiubită,
vise ne-mplinite
și speranțe deșarte.
De ce...toane?
Pentru că toate avem
pretenții burgheze
sau așteptări,
când credem că în iubire,
toți avem drepturi
și încălcăm legi.
Legi nescrise sau...
votate în "Camera Trădărilor",
pentru că, pentru unii și iubirea e...
o toană.

Dida Diana Cioponea.
   

No hay comentarios:

Publicar un comentario