martes, 12 de agosto de 2014

**DE CÂND TE-AM CUNOSCUT..**

Fotografie: **DE CÂND TE-AM CUNOSCUT..** 
  
 Nu știam 
 cât e de mare lumea ta 
 și nici de lacrimi sau tristețe, 
 nici cum plouă 
 cu lacrimi în suflet, 
 până te-am cunoscut. 
 Știam de mângâieri și zâmbet, 
 căci mama m-a-nvatat așa. 
 Știam de bucurii și fericire 
 dar nu cum e-n 
 singurătatea ta. 
 Eram o inocentă...un copil 
 venit din dragoste eternă... 
 scăldat în marea de 
 sunete zglobii cu îngeri, 
 ce-mi adăstau pe pernă. 
 Mă săruta luna... 
 cu stele mă jucam, 
 până când te-am cunoscut. 
 Crezând că soarele, cu tine-l pot atinge, 
 am îmbrăcat în alb, 
 sufletul meu și-al tău... 
 dar n-am știut că într-o zi, 
 o rană voi ajunge. 
 Ce scurtă-i calea spre iubire, 
 când crezi că totu-i roz! 
 Ce lung e drumul suferinței, 
 când urci muntele interesului uman! 
 Inconștient și egoist amorul, 
 mi-a săpat un șanț de lacrimi 
 pe  obraz, să-ți umplu eu, 
 fântâna nesecată 
 de licori bahoviene, 
 să le-mpletești  
 cu dansul ielelor pământene 
 ce te trăgeau către apus... 
 și te-ai dus...și te-ai toot dus, 
 fără să știu că vom fi singuri, 
 de când te-am cunoscut. 
  
      Dida Diana Cioponea.
Nu știam
cât e de mare lumea ta
și nici de lacrimi sau tristețe,
nici cum plouă
cu lacrimi în suflet,
până te-am cunoscut.
Știam de mângâieri și zâmbet,
căci mama m-a-nvatat așa.
Știam de bucurii și fericire
dar nu cum e-n
singurătatea ta.
Eram o inocentă...un copil
venit din dragoste eternă...
scăldat în marea de
sunete zglobii cu îngeri,
ce-mi adăstau pe pernă.
Mă săruta luna...
cu stele mă jucam,
până când te-am cunoscut.
Crezând că soarele, cu tine-l pot atinge,
am îmbrăcat în alb,
sufletul meu și-al tău...
dar n-am știut că într-o zi,
o rană voi ajunge.
Ce scurtă-i calea spre iubire,
când crezi că totu-i roz!
Ce lung e drumul suferinței,
când urci muntele interesului uman!
Inconștient și egoist amorul,
mi-a săpat un șanț de lacrimi
pe obraz, să-ți umplu eu,
fântâna nesecată
de licori bahoviene,
să le-mpletești
cu dansul ielelor pământene
ce te trăgeau către apus...
și te-ai dus...și te-ai toot dus,
fără să știu că vom fi singuri,
de când te-am cunoscut.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario