martes, 12 de agosto de 2014

**CLEPSIDRA DIN SUFLET**


Fotografie: **CLEPSIDRA DIN SUFLET**

Oricat de departe m-ar duce azi pasul
pe poante-ti dansez o dulce chemare
si-mi risipesc amintirile-n zare,
sa nu-mi ingrop cuvantul si glasul.

Tresalta in noapte firave petale
de nufar uitat de noi langa lac...
mi-nghit cuvantul cu lacrimi si tac,
cand zgomotul noptii suna a jale.

Vuieste vantul pe zid de castele
iar stele nebune se joaca in valuri...
"iarba-mare" fosneste pe maluri,
de parca s-ar zbate in bratele mele.

O soapta alearga in noaptea cu iele
iar mori de vant imi macina timpul 
si praful de stele-mi acopera trupul...
l-as pune zavoare si groase zabrele.

A trecut un secol si inca astept
sa-mi mature obrazul, iubirea...
si-ncerc sa- mi cladesc trairea
in clepsidra ce-mi vantura anii in piept

Dida Diana Cioponea.
Oricat de departe m-ar duce azi pasul
pe poante-ti dansez o dulce chemare
si-mi risipesc amintirile-n zare,
sa nu-mi ingrop cuvantul si glasul.

Tresalta in noapte firave petale
de nufar uitat de noi langa lac...
mi-nghit cuvantul cu lacrimi si tac,
cand zgomotul noptii suna a jale.

Vuieste vantul pe zid de castele
iar stele nebune se joaca in valuri...
"iarba-mare" fosneste pe maluri,
de parca s-ar zbate in bratele mele.

O soapta alearga in noaptea cu iele
iar mori de vant imi macina timpul
si praful de stele-mi acopera trupul...
l-as pune zavoare si groase zabrele.

A trecut un secol si inca astept
sa-mi mature obrazul, iubirea...
si-ncerc sa- mi cladesc trairea
in clepsidra ce-mi vantura anii in piept

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario