martes, 12 de agosto de 2014

**ÎN SUSPINUL PLOII.**


Fotografie: **ÎN SUSPINUL PLOII.** 
  
 Am lăsat să zboare un strop 
 de ploaie de vară pe asfințit 
 să spele cerul de lacrimi. 
 Tunetul striga haotic 
 în zig-zagul inimii mele. 
 Mi se îndoiau pașii 
 când pășam spre tine 
 încercând să privesc  
 dincolo de ploi și de timp. 
 Voiam să alerg, 
 dar ploaia îmi stingea simfonia 
 infinitelor frunze 
 ce-mi cântau un vals. 
 M-am legat de mijloc 
 cu zări și am fugit bezmetic  
 prin bălți de suspine... 
 te-am strigat, dar foșnetul ploii 
 mi-acoperea glasul cu picuri... 
 și ploua...ploua tandru  
 de jos în sus, până în sufletul cerului. 
 Acolo-mi sălășuiește gândul... 
 gândul meu, în suspinul ploii. 
 
Dida Diana Cioponea..


Am lăsat să zboare un strop
de ploaie de vară pe asfințit
să spele cerul de lacrimi.
Tunetul striga haotic
în zig-zagul inimii mele.
Mi se îndoiau pașii
când pășam spre tine
încercând să privesc
dincolo de ploi și de timp.
Voiam să alerg,
dar ploaia îmi stingea simfonia
infinitelor frunze
ce-mi cântau un vals.
M-am legat de mijloc
cu zări și am fugit bezmetic
prin bălți de suspine...
te-am strigat, dar foșnetul ploii
mi-acoperea glasul cu picuri...
și ploua...ploua tandru
de jos în sus, până în sufletul cerului.
Acolo-mi sălășuiește gândul...
gândul meu, în suspinul ploii.

Dida Diana Cioponea..

No hay comentarios:

Publicar un comentario