sábado, 17 de mayo de 2014

** INGER INLACRIMAT**

Fotografie: LACRIMA INGERULUI.

Nu pot sa zbor cu aripa ranita,
oricat as vrea, nu pot sa ma ridic
caci fara tine iubito, sunt...nimic!
...o viata de inger-om chinuita.

M-ai primit cu bratele deschise
cand zborul meu credeam ca se termina
tu m-ai adus ranit, aproape de lumina...
m-ai imbracat in mangaieri si vise

Si fiece cuvant ce eu voiam sa-l spun,
l-am inchinat tie...si m-ai secatuit
ca pe o cupa cu vin tu m-ai sobit
de viata pamanteana, iubindu-te, nebun.

In cuibul nostru, doar eu mai sunt acum...
fara puterea de-ati spune iar...ramai!
Ai fost si vei ramane, iubirea mea dintai
chiar de ranit...azi, sufletul mi-e scrum.

Or trece poate, anii cum e clipa
si toamnele vor plange peste mine...
iubirea mea...te-oi cauta pe tine
prin ere, te-oi mangaia cu-aripa.

Cand vei simti pe suflet foc aprins,
si-o lacrima de inger ce  ti-l stinge,
un zbor de-aripa ce-obrazul tau atinge,
sa stii ca eu atunci, m-am stins.

SIRENA D.

Nu pot sa zbor cu aripa ranita,
oricat as vrea, nu pot sa ma ridic
caci fara tine iubito, sunt...nimic!
...o viata de inger-om chinuita.

M-ai primit cu bratele deschise
cand zborul meu credeam ca se termina
tu m-ai adus ranit, aproape de lumina...
m-ai imbracat in mangaieri si vise

Si fiece cuvant ce eu voiam sa-l spun,
l-am inchinat tie...si m-ai secatuit
ca pe o cupa cu vin tu m-ai sobit
de viata pamanteana, iubindu-te, nebun.

In cuibul nostru, doar eu mai sunt acum...
fara puterea de-ati spune iar...ramai!
Ai fost si vei ramane, iubirea mea dintai
chiar de ranit...azi, sufletul mi-e scrum.

Or trece poate, anii cum e clipa
si toamnele vor plange peste mine...
iubirea mea...te-oi cauta pe tine
prin ere, te-oi mangaia cu-aripa.

Cand vei simti pe suflet foc aprins,
si-o lacrima de inger ce ti-l stinge,
un zbor de-aripa ce-obrazul tau atinge,
sa stii ca eu atunci, m-am stins.

Dida Diana Cioponea..

No hay comentarios:

Publicar un comentario