sábado, 17 de mayo de 2014

**DE M-AS ASCUNDE-N FLORI...**


Fotografie: **DE M-AS ASCUNDE-N FLORI...**

 De-mi susură izvor pe pleoape iar... 
 și primăvara-n suflet îmi renaște, 
 cu flori de nufăr scăldate pe altar, 
 în suflet, le-oi păstra ca niște moaște. 
  
 De-ar răsări în suflet o comoară, 
 chiar dacă dorul meu departe-i dus, 
 corăbii mari vor reveni spre seară, 
 la malul sufletului meu plin de apus. 
  
 O viață nouă de-ar fi să mă mai vrea, 
 sa re-nviez apoi in zboru- mi lin... 
 aș încerca s-arunc povara grea 
 și cataclismul din cupa cu pelin.
  
 De m-aș ascunde-n florile câmpiei... 
 ca vântul să mă mângâie pe gene, 
 primind pe creștet, raza veșniciei 
 să pot iubi curat, făr-a mă teme. 
  
 Pe crinii albi să-mi scriu iar soarta; 
 să las trecutul îngropat în astre... 
 și păcii sufletești să-i deschid poarta, 
 ca să-mi sădesc grădinile albastre. 
  
 Dida Diana Cioponea.

De-mi susură izvor pe pleoape iar...
și primăvara-n suflet îmi renaște,
cu flori de măr scăldate pe altar,
în suflet, le-oi păstra ca niște moaște.

De-ar răsări în suflet o comoară,
chiar dacă dorul meu departe-i dus,
corăbii mari vor reveni spre seară,
la malul sufletului meu plin de apus.

O viață nouă de-ar fi să mă mai vrea,
sa re-nviez apoi in zboru- mi lin...
aș încerca s-arunc povara grea
și cataclismul din cupa cu pelin.

De m-aș ascunde-n florile câmpiei...
ca vântul să mă mângâie pe gene,
primind pe creștet, raza veșniciei
să pot iubi curat, făr-a mă teme.

Pe crinii albi să-mi scriu iar soarta;
să las trecutul îngropat în astre...
și păcii sufletești să-i deschid poarta,
ca să-mi sădesc grădinile albastre.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario