sábado, 17 de mayo de 2014

**MICA SIRENA. **


 
SIRENA D.


 M-am rătăcit în lumea mării
 Un biet copil pribeag și trist
 Pot cere alinare înserării...
 Frigul îmi da de știre că exist.
 
 Nu pot să strig și nici nu vreau
 Să supăr țărmul, să m-alunge;
 E locul unde azi mai pot să stau.
 Aici, nimic și nimeni nu m-atinge.
 
 Vinovată că am pierdut veșmântul
 De sirenă, când prințul am văzut
 Crezând când el mi-a dat cuvântul...
 Astăzi pribeagă, nu mai știu cine sunt.
 
 Aștept ca marea să mă-ngroape
 Sub cerga ei senină de corali și perle
 Iubirea...nu-i atât de-aproape
 Și rară e, că...cântecul de mierle.
 
 De vei veni tu...călător grăbit,
 S-asculți cum cântă sirenele în mare,
 Și vezi că nu respir, că am murit...
 Reda-mi veșmântul...c-o îmbrățișare.
 
Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario