martes, 18 de marzo de 2014

**PE URME DE CERBI**

 Se scutură copacii de zăpada
 
 și calea albă mă primește...
 
 miracol alb...iarna mă iubește
 
 și mă mângâie fin, ca o driadă.

 
 O pace necuprinsă m-a cuprins
 
 când albul ei prin părul meu
 
 se plimbă leneș mereu...mereu;
 
 ca într-un amalgam de vise nins.

 
 Îmi face durerea să dispară
 
 și sufletul pe mari să navigheze,
 
 când peșterile inimii încă treze,
 
 lasă mugurii pe pleoape să răsară.

 
 Pe insule de războinice șoapte,
 
 m-am izolat doar să o pot urma...
 
 pământul cu mâna-l voi scurma
 
 să caut comoara ascunsă în noapte.

 
 Pe urme de cerbi am căutat mereu
 
 gingașe flori din visul meu cu tine
 
 ce-ngenuncheaza sângele în vine,
 
 când sufletul meu, freamată greu.

 
 Puteam să las, un gol imens în urmă
 
 și dorul meu strivit de-a cerbilor copită;
 
 dar se-nneca de plâns într-o clipită
 
 cînd iarna iubirii în inima mea scurama.
 
 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario