sábado, 29 de marzo de 2014

**ÎN ADIERI DE VÂNT, SPRE NICĂIERI.**



Am așteptat încă o primăvară
dar mugurii iubirii iarăși dor
fiindcă nu vor să mai răsară...
fără ei, azi speranțele îmi mor.

Din zala timpului culeg săruturi
ca pe-un șirag din golul zbuciumat;
le trec prin suflet-plin de absoluturi
tu...atemporal le respingi elevat.

Șoptesc durerea-ntr-un ecou
și îl ascund vibrând tăcut, sub vise,
ca pe un semn că am trecut din nou
pe lângă ferestrele iubirii-nchise.

Sunt fir de colb ascuns sub frunză,
rostogolit în marea de tăceri
și mă retrag încet, confuză,
în adieri de vânt, spre nicăieri...

Mă risipesc în valuri de gardenii
și-n lemn de frunze mă usuc;
când ploaia mă ascunde în vedenii,
mă-mbrac cu primăvara și mă duc.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario