viernes, 7 de marzo de 2014

**AM OBOSIT CĂUTÂND.**

Fotografie: **AM OBOSIT CĂUTÂND.** 
  
 Am călătorit prin viață   
 și am încercat  
 să-mi păstrez frumusețea; 
 am cules flori de câmp 
 ca să mă bucur și să bucur pe alții... 
 Am știut mereu că doare,
 chiar dacă mi-am ascuns suferința. 
 și nici atunci pe fața mea,  
 n-a murit încă, zâmbetul... 
 pentru că, fiecare gând,  
 mi-a creeat prezentul. 
  
 Am semănat inimi  
 și am primit în dar...pietre; 
 cine e de vină? 
 Eu, că am mângâiat o floare , 
 am sărutat o frunză 
 și am lăsat liber un porumbel 
 sau...acel ce a aruncat cu pietre 
 când inima mea sângera? 
 S-au vindecat răni... 
 dar sufletul, niciodată. 
 "Corbi",am mereu deasupra mea
 si tună...tunăăă în fiecare zi!
 Nu-i mai aud, nu-i mai văd, 
 pentru că eu, mereu zâmbesc.
 N-am găsit doctorul de suflete, 
 pentru că locuiește într-un igloo, 
 departe de lumea caldă...
 sau, prea departe de mine
 si nu vrea sa vină!
 S-a înnecat în grade 
 și hibernează...el nu caută... 
 nu vrea să caute! 
 Eu, am obosit căutând,
 pentru că mereu mă impiedic, 
 de pietre. 
  
 Dida Diana Cioponea.
Am călătorit prin viață
și am încercat
să-mi păstrez frumusețea;
am cules flori de câmp
ca să mă bucur și să bucur pe alții...
Am știut mereu că doare,
chiar dacă mi-am ascuns suferința.
și nici atunci pe fața mea,
n-a murit încă, zâmbetul...
pentru că, fiecare gând,
mi-a creeat prezentul.

Am semănat inimi
și am primit în dar...pietre;
cine e de vină?
Eu, că am mângâiat o floare ,
am sărutat o frunză
și am lăsat liber un porumbel
sau...acel ce a aruncat cu pietre
când inima mea sângera?
S-au vindecat răni...
dar sufletul, niciodată.
"Corbi",am mereu deasupra mea
si tună...tunăăă în fiecare zi!
Nu-i mai aud, nu-i mai văd,
pentru că eu, mereu zâmbesc.
N-am găsit doctorul de suflete,
pentru că locuiește într-un igloo,
departe de lumea caldă...
sau, prea departe de mine
si nu vrea sa vină!
S-a înnecat în grade
și hibernează...el nu caută...
nu vrea să caute!
Eu, am obosit căutând,
pentru că mereu mă impiedic,
de pietre.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario