viernes, 7 de marzo de 2014

** IUBIREA MEA PIERDUTĂ-N VAL **

Fotografie: ** IUBIREA MEA PIERDUTĂ-N VAL ** 
  
 E târziu și tună-n noapte; 
 stele nu-s pe cerul trist... 
 la fereastră aud șoapte 
 ce mă -ntreabă de exist. 
  
 Eu te-aștept pe întuneric... 
 scriu răvașul de iubire 
 și-ascult strigătul eteric, 
 ce mă-neacă-n amintire. 
  
 Ies afară și te caut... 
 marea îmi trimite șoapte 
 și un cântec, ca un flaut, 
 ce îmi da târcoale-n noapte. 
  
 Mă face să strig...iubire, 
 n-am uitat și sunt pierdut! 
 în noapte și-n amintire... 
 în clipa noastră de trecut. 
  
 Oriunde merg, mi-apari în cale! 
 în deșert sau câmp cu flori... 
 nu te văd...urmele tale, 
 apar pe drumul meu în zori. 
  
 Iubrea mea pierdută-n val... 
 prin corpul meu, trec reci fiori; 
 eu știu, că n-ai să vii...la mal 
 dar trec pe plajă, și-ți laș flori. 
  
 14 august 2010 Dida -Diana Cioponea.
E târziu și tună-n noapte;
stele nu-s pe cerul trist...
la fereastră aud șoapte
ce mă -ntreabă de exist.

Eu te-aștept pe întuneric...
scriu răvașul de iubire
și-ascult strigătul eteric,
ce mă-neacă-n amintire.

Ies afară și te caut...
marea îmi trimite șoapte
și un cântec, ca un flaut,
ce îmi da târcoale-n noapte.

Mă face să strig...iubire,
n-am uitat și sunt pierdut!
în noapte și-n amintire...
în clipa noastră de trecut.

Oriunde merg, mi-apari în cale!
în deșert sau câmp cu flori...
nu te văd...urmele tale,
apar pe drumul meu în zori.

Iubrea mea pierdută-n val...
prin corpul meu, trec reci fiori;
eu știu, că n-ai să vii...la mal
dar trec pe plajă, și-ți laș flori.

14 august 2010 Dida -Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario