miércoles, 19 de marzo de 2014

**AI UCIS IUBIREA**

Fotografie: **AI UCIS IUBIREA** 
  
 Am rătăcit poteca, hoinară odată, 
 printre lacrimi de soare și măslini... 
 sub cerga timpului frumos brodată, 
 cu perle de iubire și nu cu ciulini. 
  
 Străluceau cuminți stele în noapte, 
 ca și mine pierdute în frumosul abis... 
 zbor de condor și luna răsfoiau șoapte  
 ce mă ningeau ca floarea de cais. 
  
 Prin stepe, alergam desculță spre zori 
 când florile mă mânâgaiau grăbit, 
 măturând valuri și strigăt de cocori, 
 în limpezimea lunii dinspre răsărit. 
  
 Strângeam din secolele măturate, 
 scrisori de dor și lacrimi deopotrivă 
 și-n palme, primeam săruturi picurate... 
 un alt fel de a primi a iubirii misivă. 
  
 Alunecam tăcută, pe firul de dorinți 
 trecând prin foc, tărâmuri neumblate... 
 tu...mi-ai vândut pe doi arginți ruginiți
 iubirea...și ai ucis-o, pe trepte de palate. 
   
  
 Dida Diana Cioponea.
Am rătăcit poteca, hoinară odată,
printre lacrimi de soare și măslini...
sub cerga timpului frumos brodată,
cu perle de iubire și nu cu ciulini.

Străluceau cuminți stele în noapte,
ca și mine pierdute în frumosul abis...
zbor de condor și luna răsfoiau șoapte
ce mă ningeau ca floarea de cais.

Prin stepe, alergam desculță spre zori
când florile mă mânâgaiau grăbit,
măturând valuri și strigăt de cocori,
în limpezimea lunii dinspre răsărit.

Strângeam din secolele măturate,
scrisori de dor și lacrimi deopotrivă
și-n palme, primeam săruturi picurate...
un alt fel de a primi a iubirii misivă.

Alunecam tăcută, pe firul de dorinți
trecând prin foc, tărâmuri neumblate...
tu...mi-ai vândut pe doi arginți ruginiți
iubirea...și ai ucis-o, pe trepte de palate.


Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario