domingo, 23 de febrero de 2014

**SECUNDE TRANFUGE**

Foto: **SECUNDE TRANFUGE** 
  
 Însingurată mi-am ales cărarea; 
 mi-am acceptat destinul...în zarea 
 unei vieti negre și fără de vers, 
 precum...un înger pierdut în univers. 
  
 Mai caut lumina ce sufletu-mi leagă, 
 de lumea iubirii din noaptea întreagă 
 și-n singurătatea din trupul obosit 
 dar luna... pe cerul meu a adormit. 
  
 Pe câmp, petale de flori scuturate, 
 mă strigă amar, de dor cutremurate... 
 să mai caut? sau vântul să-l strig, 
 ori durerea să-nving să te recâștig? 
  
 În raiul ce-n palme plouă cu flori, 
 în brize de veacuri, mă trec fiori 
 că n-am apucat să mângâi cheia, 
 ce poarta deschide, să sărut orhideea... 
  
 Sau să las macul ce-n suflet valsează, 
 pe cărări șerpuite unde dorul veghează 
 ori, în dansul de fluturi de noapte 
 ce-adastă pe stele, ascultându-mi șoapte? 
  
 Aprinse lumini pe ceru-mi șoptit, 
 mă mângâie lin pe crestetu' amuțit, 
 de umbra trădată a lunii, ce fuge 
 în ore, minute și secunde tranfuge. 
  
 Parc-a trecut un veac însingurat
 prin poarta inimii mele filtrat, 
 de lumini stinse una câte una, 
 lăsând cristale de dor, cât Luna.  
  
 Dida Diana Cioponea
Însingurată mi-am ales cărarea;
mi-am acceptat destinul...în zarea
unei vieti negre și fără de vers,
precum...un înger pierdut în univers.

Mai caut lumina ce sufletu-mi leagă,
de lumea iubirii din noaptea întreagă
și-n singurătatea din trupul obosit
dar luna... pe cerul meu a adormit.

Pe câmp, petale de flori scuturate,
mă strigă amar, de dor cutremurate...
să mai caut? sau vântul să-l strig,
ori durerea să-nving să te recâștig?

În raiul ce-n palme plouă cu flori,
în brize de veacuri, mă trec fiori
că n-am apucat să mângâi cheia,
ce poarta deschide, să sărut orhideea...

Sau să las macul ce-n suflet valsează,
pe cărări șerpuite unde dorul veghează
ori, în dansul de fluturi de noapte
ce-adastă pe stele, ascultându-mi șoapte?

Aprinse lumini pe ceru-mi șoptit,
mă mângâie lin pe crestetu' amuțit,
de umbra trădată a lunii, ce fuge
în ore, minute și secunde tranfuge.

Parc-a trecut un veac însingurat
prin poarta inimii mele filtrat,
de lumini stinse una câte una,
lăsând cristale de dor, cât Luna.

Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario