miércoles, 19 de febrero de 2014

** MI-AI FURAT SĂRUTUL ! **

 În șoapte, mi-ai furat cuvântul
 când în secunde visele treceau...
 nu m-ai trezit, tu mi-ai sorbit sărutul
 când numele tău, buzele-mi șopteau.

 Aș fi dormit așa-n eternitate,
 în timpul meu de vise ne-mplinite,
 de nu mi-ai fi furat necenzurate,
 săruturi și lacrimi ascunse...întreite.

 În suflet...puteai să le oprești,
 redând contur iubirii ne-mplinite...
 n-ai incearcat atunci să îmi șoptești
 iubirea...să nască din cuvinte.

 M-au traversat suspine și dureri
 ce mi-au rănit și vene și celule;
 dar niciodată și chiar nicăieri,
 nu-mi vindecau durerea din globule!

 Am încercat să-mi definesc menirea
 și-n complicate vise...cioburi sparte,
 am înserat sub pleoapa ta iubirea...
 când cerul obosea, sub strigăte deșarte.

 În clipa de tăcere, sărut...ai renăscut,
 când nordul vieții îmi era regretul;
 tu, tainic, sub haina nopții-ai apărut
 și mi-ai furat sărutul, încetul cu încetul!

 Dida Diana Cioponea.




No hay comentarios:

Publicar un comentario