miércoles, 26 de febrero de 2014

**ABECEDAR PENTRU IUBIREA MEA.**

E greu o muritoare să transforme
și zorii și setea ta în curcubeu
și nefirescul în izvoare filiforme...
eu știu doar să iubesc și să fiu...eu!

Cu inima, voi tipari abecedar
cu litere încrustate de o șchioapă;
să ți-o las, iubitul meu, în dar...
să o găsești la margine de apa.

Să o culegi ca pe o floare rară
iar șoapta ei ascult-o în amurg;
iubirea mea, s-o porți ca pe-o povară
întâmplător...când lacrimile-mi curg.

Te-oi lumina poate atunci, iubite
și-oi înțelege felul meu de-a fi...
că lacrima mi-o ancorez de stalactite
din peștera cu flori portocalii.

La intersecții viața mă pândește
și zorii albi mi-i pune la ureche,
când îți șoptesc plângând: "iubește"...
tu să mă vezi fără pereche!

Să-ncerci cumva, a înțelege...
că omenescu-mi este omenesc,
că în iubire nu există lege,
să-mi interzică vreodată să iubesc.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario