domingo, 9 de febrero de 2014

CUM TRECE TIMPUL!



Cum trece timpul...grabnic, ca secunda
și parcă ieri copilul meu, aveai o zi...
parcă și marea și-a mai crescut unda!
nimic n-a mai rămas, din nopțile târzii.

Tu, înger ce mi-ai fost dat în dar,
în inimă ai să-mi rămâi pe veșnicie!
copilul meu și-al lunii lui "februar' "
să-ți fie viața precum o poezie!

Vor trece clipele și anii în secunde...
și poate eu, "copile"...n-oi mai fi;
îți spun acum ce sufletu-mi ascunde:
că te iubesc și-acum...și-n veșnicii!

Mă voi preface poate în cenușă
și vântul la stele mă va duce...
când te-ai născut, erai ca o păpușă;
să ai noroc, pe frunte ți-am pus cruce.

Viața să-ți fie ca floarea de magnolii!
și dacă vreodată greul te apăsa...
căci nu e viața numai cu bucurii;
alege ce e bun și fă-ți viața frumoasă.

Când vrei ca să te rogi, privește cerul
și-ai să vezi lumina ce veghează!
simți-vei flacăra în palma ta...misterul
din sufletu-mi ce viața-ți luminează.

La mulți ani copilul meu! Mami te iubește necondiționat, indiferent de spațiu și timp!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario