jueves, 9 de enero de 2014

** TU AI VENIT SĂ-MI UMPLI SUFLETUL.**



Ai venit, divină...la fel ca o colindă,
să-mi umpli sufletul pustiu, cu tine...
deși-mi plângea și sufletu'n oglindă,
tu mi-l umpleai cu scâncete-n surdine.

Cu-n zâmbet, viața mi-ai umplut;
și ai venit ca soarele-n furtună...
eu m-am simțit-nălțată-n absolut,
când prima oară te-am ținut de mână.

Mi-ai dat din plinul tău, un tot;
iar zilele mi le-ai făcut eterne...
și-atunci când eu credeam că nu mai pot,
mi-ai așternut durerea între perne.

Am respirat mereu cu tine clipa,
când violinele plângeau a dor...
tu mi-ai întins spre zbor aripa,
când eu, credeam că am să mor.

Vei fi luceafărul de ziuă ce răsare
și calea mi-o împarte-n două...
în palma ta...strigând asurzitoare,
inima mea primește-o viață nouă.

Să îmi răsari te rog, mereu în cale...
și-atât cât timpul mă va lăsa să fiu,
mă iartă...eu palma îți sărut agale
dac-am greșit...c-am sufletul pustiu.


LA MULTI ANI FERICITI FRUMOASA MEA FIICA!
SUNT MANDRA CA TE AM SI ORICAT AS FI SUFERIT, TU AI FOST SI VEI RAMANE LUMINA MEA. TE IUBESTE MAMI MULT...MULT!
Dida Diana Cioponea.
29 dec -  GeorgianaDaniela Buse 

No hay comentarios:

Publicar un comentario