jueves, 26 de diciembre de 2013

**SUFLET ÎNGHEȚAT ÎN ZIDURI. **


 E depărtarea albă ca un înger
 și pașii mei tot caută în noapte;
 doar pomii...se scutură de ger
 iar florile pe geam ascultă șoapte.
 
 Pe puntea din ființă, au crescut
 ghețuri ce timpu-nmărmuresc...
 dac-aș putea mi-aș face scut,
 din gerul iernii cel împărătesc.
 
 Pe turnuri de biserici și pe cruci,
 aș îngheța ura și aș picta îngeri...
 și-oriunde-aș fi...și tu, unde te duci,
 adună-mă inimă, din văile de plângeri.
 
 Nu încerca să mă închizi în ziduri,
 tu...suflet mult prea gol și pustiit;
 nu-mi mai săpa pe față-atâtea riduri!
 rămâi doar tu...cu răni și ciopârțit.
 
 De-ai îngheța când iarna te mângâie,
 aș îngheța și eu pustiul ce mă strânge
 și de la creștet până la călcâie,
 poate-aș scăpa din zidul ce mă strânge.
 
 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario