sábado, 18 de enero de 2014

**LUI EMINESCU.**


Foto: **LUI EMINESCU.**

Te-a imbratisat cu dorul, cerul
Si "steaua care-a rasarit",
Lasand lumii numai misterul,
Iubirii tale plecate spre zenit.

"Pe langa plopii fara sot", 
Te-ai dus " Luceafar bland...
Poeme-ti scriu poetii tot'
Dar tu, nu scrii un rand!

Te-ntoarce iar la radacina,
Sa vezi cum toti te canta;
S-auzi codrul cum suspina
...Cu "raza" ta ma-ncanta!

Si daca" bate miezul noptii",
tu, vina..."prin codrii de arama"
caci te astept in fata portii,
desi "afara-i toamna".

Eu te astept, "inger de paza"
"la crestet sa nu-mi plangi "...
vino macar precum o raza,
pe crestet "flori de tei sa-mi frangi."

Dida Diana Cioponea.
Lui Eminescu
 
 Te-a îmbrățișat cu dorul, cerul
  "La steaua care-a răsărit",
 Lăsând lumii numai misterul,
 Iubirii tale plecate spre zenit.
 
 "Pe lângă plopii fără soț",
 Te-ai dus " Luceafăr blând...
 Poeme-ți scriu poeții tot'
 Dar tu, nu scrii un rând!
 
 Te-ntoarce iar la rădăcină,
 Să vezi cum toți te cântă;
 Să auzi codrul cum suspină
 ...Cu "raza" ta mă-ncântă!
 
 Și dacă" bate miezul nopții",
 tu, vină..."prin codrii de aramă"
 căci te aștept în fața porții,
 deși "afară-i toamnă".
 
 Eu te aștept, "înger de pază"
 "la creștet să nu-mi plângi "...
 vino măcar precum o rază,
 pe creștet "flori de tei să-mi frângi."
 
 Dida Diana Cioponea. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario