sábado, 18 de enero de 2014

**ÎMBRĂCATĂ ÎN MĂTASE ȘI MISTER...**


Foto: **ÎMBRĂCATĂ ÎN MĂTASE ȘI MISTER...** 
  
 Iubitul meu, în noaptea dintre ani, 
 te-aș strânge-n brațe de-aș putea, 
 ca să mă vezi săracă doar de bani 
 dar mai bogată-n păr cu o stea! 
  
 Mi-am agățat-o-n păr să strălucesc 
 și-mbracată în mătase și mister,
 cu nasturii de perle și fiindcă te iubesc, 
 ți-aș pune și ție, o floare la rever. 
  
 Să asortez rochița cu-un parfum, 
 aș aduna narcisele-n secunde 
 și către dimineață, vina să-mi asum 
 că mi-am legat în păr câteva funde. 
  
 Ai să te miri cum cade calm în falduri 
 pe pulpa goală, mătasea să mângâie... 
 lăsând să curgă ca muzica în valuri, 
 pe spate, pe coapse...până la călcâie. 
  
 Și-n dansul anilor trecuți, să-mi faci 
 un tatuaj profund din buzele supuse... 
 pe umărul meu gol când mă dezbraci 
 șoptind...cuvintele până acum nespuse. 
  
 N-am să regret c-a mai trecut un an,
 dacă-ai să-mi spui că sunt frumoasă...
 iar eu, te pot numi drept suveran 
 inimii mele...dacă ți-aș fi...aleasă. 
  
 Dida Diana Cioponea.

Iubitul meu, în noaptea dintre ani,
te-aș strânge-n brațe de-aș putea,
ca să mă vezi săracă doar de bani
dar mai bogată-n păr cu o stea!

Mi-am agățat-o-n păr să strălucesc
și-mbracată în mătase și mister,
cu nasturii de perle și fiindcă te iubesc,
ți-aș pune și ție, o floare la rever.

Să asortez rochița cu-un parfum,
aș aduna narcisele-n secunde
și către dimineață, vina să-mi asum
că mi-am legat în păr câteva funde.

Ai să te miri cum cade calm în falduri
pe pulpa goală, mătasea să mângâie...
lăsând să curgă ca muzica în valuri,
pe spate, pe coapse...până la călcâie.

Și-n dansul anilor trecuți, să-mi faci
un tatuaj profund din buzele supuse...
pe umărul meu gol când mă dezbraci
șoptind...cuvintele până acum nespuse.

N-am să regret c-a mai trecut un an,
dacă-ai să-mi spui că sunt frumoasă...
iar eu, te pot numi drept suveran
inimii mele...dacă ți-aș fi...aleasă.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario