sábado, 18 de enero de 2014

**AM SCRIS PE FLORILE DE GHEAȚĂ**

Foto: **AM SCRIS PE FLORILE DE GHEAȚĂ** 
  
  
 Pe florile de gheață de pe geam, 
 am scris numele iubirii, sus... 
 și-oricât aș fi vrut eu să te am, 
 o stâncă în față mi s-a pus. 
  
 Am coborât sub titlu, ca să pun 
 un vers de dragoste, găsit 
 într-un ungher de soare-apus, 
 dar florile mureau înlănțuit. 
  
 Voiam să scriu atunci că eu, 
 și-n gheață aș putea să pun 
 sufletul meu...în neglijeu, 
 numai iubirea ta să o adun. 
  
 Aștept acum, să vina primăvara 
 și flori adevărate să culeg... 
 pentru că știu că iarna nu e vara 
 și nici iubirea, de gheață nu o leg ! 
  
 Am sărutat petală cu petală, 
 flori ce se topeau sub buzele aprinse, 
 tot așteptând iubirea epocală... 
 dar... săruturile mele au fost stinse.

 Mai am să scriu acum, o carte
 și-acolo inima, în stele sa  adun,
 căci fila din suflet n-are moarte
 si-acolo pot orice să scriu...să spun.
  
 Nu vreau să plâng că n-am putut 
 s-adun iubire cât sufletu-mi cerea... 
 ci doar să spun, că n-am avut 
 norocul să găsesc...iubirea mea.  

 Dida Diana Cioponea.
Pe florile de gheață de pe geam,
am scris numele iubirii, sus...
și-oricât aș fi vrut eu să te am,
o stâncă în față mi s-a pus.

Am coborât sub titlu, ca să pun
un vers de dragoste, găsit
într-un ungher de soare-apus,
dar florile mureau înlănțuit.

Voiam să scriu atunci că eu,
și-n gheață aș putea să pun
sufletul meu...în neglijeu,
numai iubirea ta să o adun.

Aștept acum, să vin
ă primăvara
și flori adevărate să culeg...
pentru că știu că iarna nu e vara
și nici iubirea, de gheață nu o leg !

Am sărutat petală cu petală,
flori ce se topeau sub buzele aprinse,
tot așteptând iubirea epocală...
dar... săruturile mele au fost stinse.

Mai am să scriu acum, o carte
și-acolo inima, în stele sa adun,
căci fila din suflet n-are moarte
si-acolo pot orice să scriu...să spun.

Nu vreau să plâng că n-am putut
s-adun iubire cât sufletu-mi cerea...
ci doar să spun, că n-am avut
norocul să găsesc...iubirea mea.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario