domingo, 10 de noviembre de 2013

** O LITERĂ ÎNTR-UN CUVÂNT.**



Am vrut să scriu pe calde ploi
cu pașii mei prea obosiți de tine,
paragraful iubirii să-l recitim în doi,
călcând desculți pe ziduri bizantine.

În anii mei pierduți în nelumină,
am rătăcit în oarbe căutări...
și vinovată-am fost, dar fără vină!
că te-am iubit...tot rătăcind cărări.

Pe picurii prea reci, tot zăboveau
suspine triste, cristaline și suave...
când ochii mei pe buze-ngenuncheau,
lăsând sărutul, pecete pentru sclave.

În umbra pașilor, acuma zace clipa!
am vrut să strig iubirea mea de tine;
dar mi s-a frânt în zbor aripa
și am pansat-o iarăși cu suspine.

Acum, aș vrea la ceruri să mă-nalt!
dar zborul mi-este greu și frânt...
precum o pasăre rănită într-un șanț
mă simt...o literă pierdută în cuvânt.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario