domingo, 10 de noviembre de 2013

**DE CE ?! **


De ce șoptești cuvinte mari?
 de ce în șoapte mă-nfasori,
 cu litere de pecetari
 ce-s sfinte...cu ele, tu mă dori!
 
 De ce îmi spui că sunt o sfântă?
 de ce mă pupi ca pe-o icoană,
 când inimă îmi este frântă...
 și-mi lași mereu în suflet rană?!
 
 De ce mai mor câte puțin,
 când tu mă minți că mă iubești?!
 de ce mi-e inima numai suspin...
 când tu nu ești să mă trezești?
 
 De ce când zorile la geam îmi bat,
 tu umbli rătăcit în alte paturi...
 și poate crezi că ești cel mai bărbat
 când de iubit pe alta, nu te saturi?!
 
 De ce tu speri să cred eu în minciună
 și-n vorbe ne-nțelese...fără rost,
 când bine știi că te-am iubit... nebună?
 de ce-ai vândut iubirea, ca un prost?
 
 De ce speram dintr-o idee,
 că tot iubind...bărbatul e un zeu?
 când în genunchi ar trebui să steie
 căci NOI îi naștem și nu Dumnezeu!
 
 
 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario