domingo, 20 de octubre de 2013

**PECETE PE-UN SARUT**


Am găsit în ochii tăi
un colț din universul meu
și am întins mâna
să culeg un spin
ce se înfășura îndrăzneț
pe o aortă însângerată,
în formă de trandafir.
Atunci, am simțit prima oară
că sărutul face parte
din profunzimea durerii
cuprinsă-n dragostea ce ți-o purtam
vinovată că am îndrăznit să cred
în iubirea ta.

Am amestecat privirea ta albastră
cu infinitul și am obținut adâncimea
în care se inneca suspinul unei lacrimi.
Atunci am înțeles că eu
mă oglindeam în ei inevitabil,
dar furtuna a măturat
seninul și m-am văzut nevoită
să abandonez limpezimea
și să mă scufund în întunericul uitării...
am ascuns apoi, iubirea într-un scrin
din grădina șoaptelor.
Am pus pecete pe-un sărut
și am legat strâns nodul frânghiei care ne lega.

Am tras obloanele ferestrei către tine
și-am încercat să privesc înainte
dar timpul mă amendează,
pentru nerespectarea regulilor
de circulație.
Cică drumul drept spre iubire îl țintești
doar cu săgeata lui Cupidon
direct în centrul sărutului.
Pentru asta însă,                                                                                                                                                                                            trebuie să iei lecții de tir.
Dida Diana Cioponea.                                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                    

No hay comentarios:

Publicar un comentario