miércoles, 30 de octubre de 2013

**LASĂ-MĂ SĂ-ȚI CÂNT...** (versuri pentru cantec)


 
 Lasă-mă să-ți cânt iubirea
 sub bolta plină de stele,
 să nu lăsăm amintirea
 să ne piardă printre ele.
 
 Lasă-mă să-ți cânt suspinul 
 să-l las în noapte să respire
 și să nu mai bem veninul 
 din palmele cauș aspre potire.
 
 
 Refren:
 
 Lasă-mă să-ți cânt iubirea,
 lasă-mă să-ți cânt suspinul,
 să nu pierdem amintirea
 și să nu mai bem veninul...
 ...și să nu mai bem veninul.
 
 
 
 Lasă-mă să-ți cânt eu dorul
 printre pietre astăzi, risipit...
 să bem apa din izvorul
 unde singur, zace-azvârlit.
 
 Lasă-mă să-ți cânt eu visul,
 când părul tău pe pernă doarme,
 să căutăm de mână paradisul,
 căci de tine mereu îmi este foame.
 
 
 Refren:
 
 Lasă-mă să-ți cânt iubirea
 să nu pierdem amintirea
 lasă-mă să-ți cânt suspinul
 și să nu mai bem veninul...
 ...și să nu mai bem veninul.
 
 
 
 Lasă-mă să-ți cânt eu, ochii
 plini de lacrimi, blândă epopee...
 să ți-i șterg cu albe rochii,
 de crini și de azalee.
 
 Lasă-mă să-ți cânt sărutul,
 așternut pe buze moi...
 sărutat numai de vântul,
 risipirii noastre-n doi.
 
 
 Refren:
 
 Lasă-mă să-ți cânt iubirea,
 să nu pierdem amintirea
 lasă-mă să-ți cânt suspinul,
 și să nu mai bem veninul...
 ...și să nu mai bem veninul.
 
 Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario