miércoles, 23 de octubre de 2013

**CINE SUNT EU? **

Cine sunt eu, să scormonesc pământul,
cu unghii sângerânde și rănite,
când sunt un muritor precum cuvântul
ce mi se stinge pe buzele pârlite?

Cine sunt eu, s-arunc cu praf în flori
și să ascund parfumul în prăpăstii,
când ele sunt acele ce ne dau fiori
la porți de inimi în tăcerea nopții?

Cine sunt eu, să judec vorba tuturor...
să pun lacăte la guri prea dezlegate,
când eu nu sunt judecător sau procuror
să-i pot închide în celule cu lăcate?

Cine sunt eu, să fac să plângă cântul,
sau să inund cu râul case și grădini,
când Domnul nostru cutremură pământul
că suntem răi...și ne simțim străini?

Cine sunt eu, să pot striga iubirea,
când nimeni nu m-ascultă și nu știe
să strige-n gura mare fericirea,
să o păstreze-n suflet pentru veșnicie?

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario