viernes, 16 de agosto de 2013

**TE REGĂSESC...**


 Te regăsesc...mereu
 pierdut printre cuvinte...
 suflet pierdut în rugăminte
 precum preasfântul Deceneu.
 
 Te regăsesc...la granița
 cu răsăritul destrămat,
 de norii grei ce i-ai chemat
 să tune și m-ai lăsat apoi rănită.
 
 Te regăsesc...făclie în amurg...
 cenușă pe coasta cerului lăsând,
 și răni, pe-obrajii mei arzând
 de lacrimi care și acum mai curg
 
 Te regăsesc...pe buze de pahar...
 sărut cu multe grade arzând
 minciuni frumoase cutezând
 cu gura ta să le rostești cu har.
 
 Te regăsesc...în acele din ceas...
 un spin ce îmi străpunge vina
 c-am căutat în viață mea lumina
 și că ți-am spus târziu un bun rămas.
 
 Te regăsesc în ploaia ochilor ce doare
 ...suspin pe pleoapa răstignită,
 ce zace fără somn pe bolta poleită,
 la granițele dintre dor și...doare.
 
 Te regăsesc în noaptea din pustiu
 când tu mă strigi cu glasul stins,
 că viața la tîmple-acum ți-a nins...
 mă strigi...dar nu mai vreau să viu!
 
 
 Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario