viernes, 16 de agosto de 2013

**MI-E GURA SEACĂ DE IZVOR!**

Mă-nfior și iar mă pierd,
între iia de cuvinte
și cuvântul mi-l desmierd,
chiar și-n lacrima cuminte.

Mi-este gura seacă azi...
de izvorul tău ce minte
și de cetina de brazi,
ce mă mângâia pe frunte.

Te-oi cânta mereu în vers
lumina mea din rădăcină!
sunt o proscrisă-n Univers...
că nu trăiesc în tine, nu am vină!

Mi-e dorul tău pe buze pus!
cuvânt rostit cu mult fior;
din răsărit pan´la apus,
vei fi pe buze-mi tot un dor!

Dida Diana Cioponea.

https://www.facebook.com/Romania.in.Imagini?fref=ts
POTI JUDECA PE CINEVA, (NESTIIND CIRCUMSTANTELE PENTRU CARE TRAIESTE IN STRAINATATE) CA SIMTE ,VORBESTE SI SCRIE DESPRE DORUL DE TARA?
EU SIMT SI SCRIU ROMANESTE,PENTRU CA AM RADACINILE IN ROMANIA SI NICIODATA NU VOI NEGA CA SUNT ROMANCA. Mi-e dor de tara,dar circumstantele ma impiedica sa ma intorc momentan.Pot spune cu mana pe inima ca-mi iubesc tara si tot ce tine de Romania.Mananc romaneste, ma uit la Tv pe programe romanesti si vorbesc romaneste,iar dorinta mea cea mai mare e sa mor pe pamant romanesc...gresesc cu ceva?

No hay comentarios:

Publicar un comentario