lunes, 12 de agosto de 2013

** NOAPTE BUNĂ, LUNĂ! **

Acum, doar tu mi-ai mai rămas
lumina mea cea fără glas;
să-mi răscolești visul nebun
când alții vor război și tun.

Nu încerca să mi te-ascunzi,
căci eu te strig...să mă auzi
să-mi vii pe barca de pe mare
să nu te mai gândești la Soare

Frumoasa mea cu stele-n păr;
tu ești iubire și-adevăr ,
fiindcă privești și-mbrățișezi
o lume, unde lumina ta așezi.

Mă-mbrățișaza și mă-nalță...Lună,
pe boltă sau pe-o stea nebună
să pot dansa cu tine un tangou
pân-ai să te retragi din nou.

Ascunde șerpii tăi stelari în dună
când viață mi-e deșert...o...Lună!
să nu mă-ncolăcească în dureri!
să simt tangoul ce-l dansam mai ieri.

Să-ți mângâi lumea ta fierbinte
și un sărut să-ți las pe frunte...
s-adormi, iubita mea la ziua iar,
cu capul pe genunchii de hotar.

Hotarul dintre lumea ta stelară...
parfum de Univers să îți pui iară
și-n passo-doble stelele adună
spre răsărit...Noapte bună, Lună!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario