jueves, 29 de agosto de 2013

**NU-ȚI PASĂ...**


Nu-ți pasă...de ploaia care curge
pe trupul tău cel gol de mine
și nici de corpul meu ce plânge,
că nu mai poate fără tine.

Nu-ți pasă...de tălpile crăpate,
de-atâta fugă printre doruri
și nici de strigătele-mi toate,
ce se risipesc mereu în nouri.

Nu-ți pasă...de mâinile-mi bolnave,
ce tremură în calea mângâierii
și nici de buzele ce îți sunt sclave,
când te sărută talpa pe pragurile verii.

Nu-ți pasă...când goală te strecori,
precum o umbră mincinoasă...
că n-am apusuri și nici zori,
de nu te am în patul cu mătasă

Nu-ți pasă ție...dacă cerul cade,
când nu te văd și nu te pot avea;
tu, zâna mea, driadă-ntre driade
ascultă zarea...este vocea mea.

Nu-ți pasă ție...dulce și divină,
că cerul meu atunci s-ar nărui...
că ochii mei, rămân fără lumină,
de nu te mângâie...măcar o zi!

Dida Diana Cioponea

No hay comentarios:

Publicar un comentario