martes, 27 de agosto de 2013

**MI-AM PREGĂTIT MORMÂNTUL**


 Mi-am pregătit de ieri, mormântul...
 va fi din flori pe nouri aruncate ,
 să pot s-adun petalele curate
 și să hrănesc cu ele...vântul.
 
 Sau poate, pe munte-am să-l așez;
 pe cetina de brazi îngenuncheată
 deasupra lumii, rază ne-ntinată
 cu farul inimii pe toți să-i luminez.
 
 L-aș pune pe-o gură de vulcan aprins
 să mă învăluie cu lava lui fierbinte,
 și în adânc de flăcări...mai cuminte
 să recunosc..."păcatul m-a învins"!
 
 Mi-am pregătit de ieri, mormântul...
 sub valu-albastru al mării furioase
 unde sirenele frumoase ,
 dansează cu delfinii și șuieră cuvântul.
 
 L-aș pune de-aș putea, într-o câmpie
 cu iarbă verde crudă...fermecată,
 unde și viața este semănată
 și-n adieri de vânt să mă mângâie.
 
 De-aș căuta în cimitir un loc ,
 nu l-aș găsi, ar fi prea mult să cer
 să odihnesc un suflet efemer,
 când el o viață, a trăit în foc.
 
 Mi-am pregătit de ieri, mormântul
 în palma ta, ca pe-un inel pierdut;
 să-l mângâi tu în fiece minut
 și sufletul, doar tu să-mi stingi cu lutul.
 
 Dida Diana Cioponea.
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario