jueves, 25 de julio de 2013

** ODĂ PENTRU PĂRINȚI **


 
 Din tot noianul meu de doruri,
 trimis-am unul către țara mea...
 și din durerea crudă ce atinge nouri,
 voi rupe o bucată,cât un fulg de nea.
 
 O las să cadă lin peste mormântul
 ce udă cu o lacrimă amară, crucea ei...
 a mamei mele...să îi dea sărutul,
 pe poza ninsă cu dor, de florile de tei.
 
 Aș vrea în zbor să îmi trimit iubirea
 pe crucea tatei să adaste;
 să mângâi cu durere amintirea
 și să-l slăvesc ca pe niște moaște.
 
 E ziua când tortul odată îl tăiam;
 acum, cu lacrimi ud coliva dulce...
 căci el s-a dus, s-a risipit tot ce iubeam;
 a mai rămas, doar poza de pe cruce.
 
 Privesc în urmă, către tot ce-au fost...
 și aștept la mal de doruri netrimise,
 să le mai scriu epistole...nu are rost!
 acuma, dorurile mele sunt proscrise.
 
 Dezleagă-mi Doamne cărarea către țară;
 să pot culege-un mac, nu floarea scuturată;
 că-mi plânge-un dor cu lacrimă de ceară,
 un dor adânc...de mamă și de tată!
 
 Din rădăcina vie ce seva mi-o dădea,
 n-a mai rămas acum, decât pământul...
 și-n amintirea lor...trimit în țara mea,
 doar sufletul...să mângâie mormântul.
 
 Dida Diana Cioponea.
 
  Astazi, 27 iulie 2013, tatal meu ar fi implinit 84 de ani.
In amintirea lui...a lor,Dumnezeu sa-i odihneasca
 pe ingerii mei pazitori!

No hay comentarios:

Publicar un comentario