jueves, 25 de julio de 2013

**VOI RENAȘTE...**


Foto: **VOI RENAȘTE...**

Plutesc  corăbii albastre 
 pe valul  
 din ochii tăi frumoși
 dar în palmele
 obosite de mângâieri,
 răsar chiparoși.
 Mă  strigă depărtarea 
 când în noapte  
 pasărea măiastră 
 îmi golește trupul de tine,
 iar răsăritul fuge cu mine
 în flăcări de sori.  
 Pe petale de rouă-oglinzi, 
 îmi văd plecarea...
 rămâi în patul rece 
 plin de lacrimi 
 să ți-l sece obrazul,
 renașterea mea 
 când poarta vieții 
 se va închide 
 în urma pașilor mei obosiți.
 Voi renaște din  
 cenușa abia stinsă; 
 ard...așteaptă-mă!  
 Voi renaște...dar mai întâi, 
 va trebui să mor! 
  
  Dida Diana Cioponea. 
Plutesc corăbii albastre 
 pe valul
din ochii tăi frumoși
dar în palmele
obosite de mângâieri,
răsar chiparoși.
Mă strigă depărtarea
când în noapte
pasărea măiastră
îmi golește trupul de tine,
iar răsăritul fuge cu mine
în flăcări de sori.
Pe petale de rouă-oglinzi,
îmi văd plecarea...
rămâi în patul rece
plin de lacrimi
să ți-l sece obrazul,
renașterea mea
când poarta vieții
se va închide
în urma pașilor mei obosiți.
Voi renaște din
cenușa abia stinsă;
ard...așteaptă-mă!
Voi renaște...dar mai întâi,
va trebui să mor!

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario