lunes, 3 de junio de 2013

**STRIGATUL NOPTII**


 **STRIGĂTUL NOPȚII**
 
 Mi-am ridicat vălul amăgirii
 să-mi las sărutul pe tristețe
 și-am îngropat vioara
 care cântă de tinerețe.
 Am smuls o floare
 ce cădea
 pe-adâncul ochilor orbiți
 de macii galbeni
 din lanul tinereții veșnice
 și-a toamnei-livadă
 de stele rătăcite,
 desfrunzite și arămite...
 am plecat la drum cu arcușul
 pe care erau scrise
 lieduri și hore de dor...
 am coborât pe panta
 unui mugur
 ce voia să fie
 floarea-de-nu-mă-uita...
 Amăgiți, castelanii
 treceau peste poeme
 pe care le-așterneam covor
 în calea fericirii bântuite
 de stafiile
 celor ce nu recunosc iubirea.
 Zadarnice strigăte nefaste...
 noaptea ascunde tot:
 lună, strigăt, lumină și durere.
 O voi strânge la pieptul meu
 ca pe-un orfan ca să strige:
 -Vreau lumină!
 
 Dida Diana Cioponea. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario