jueves, 16 de mayo de 2013

** VIAŢA NU E DOAR UN VIS.**

Iluzii pierdute pe valuri de ape,
oglinzi tremurânde în zări ,
pe cerul aflat între pământ și ape
stau scrise tristele chemări.

Doar vocea ta se ascunde
în mintea mea senină
și gura ta, care-mi surâde,
șoptind cuvântul ce m-alină.

N-aud nici susurul de ape
nici vântul ce-adie și mă îmbie...
suspinul ce vrea să mă îngroape
în lacrimi...când viața mi-e pustie.

Nu văd nimic din ce e pământean;
m-afund într-o adâncă îmbrățișare
mă pierd în nesfârșitul stelelor mărgean
când mă ridici în brațe spre visare.

Un strop de viață mi-a rămas
din nesfârșita-mi nesfârșire
pe brațul tău mai fac doar un popas
ca să ascult o șoaptă-n șovăire.

N-aș vrea să trec pe puntea legănată
ca să mă-ndrept către abis...
ci să urmez cărarea ce mi-a fost ursată ,
căci știu că viața nu e doar un vis.

Dida Diana Cioponea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario